"Вища освіта в період постпандемії: трансформації, виклики та перспективи", Наказ Міністерства освіти та науки України №1461 від 29.12.2021 року.
Відповідно до Наказу Міністерства освіти та науки України №1461 від 29.12.2021 року «Про затвердження переліку проєктів фундаментальних та прикладних досліджень та науково-технічних (експериментальних) розробок закладів вищої освіти та наукових установ на 2022 рік, що належать до сфери управління Міністерства освіти і науки України, з експертними оцінками отриманими за результатами проведення наукової та науково-технічної експертизи» розпочато роботу над реалізацією, поданого від Факультету лінгвістики та соціальних комунікацій НАУ на конкурс проєкту «Вища освіта в період постпандемії: трансформації, виклики та перспективи».
У зв’язку з чим 10 лютого 2022 року, на чолі з науковим керівником проєкту, Мельник Наталією Іванівною, доктором педагогічних наук, доцентом, було проведено першу організаційно-інформативну зустріч з провідними виконавцями проєкту. До наукової команди проєкту долучені найдосвідченіші науково-педагогічні кадри факультету, провідні науковці Національного авіаційного університету: відповідальний виконавець проекту – Ковтун Олена Віталіївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри іноземної філології; Лузік Ельвіра Василівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогічки та психології професійної освіти факультету лінгвістики та соціальних комунікацій Національного авіаційного університету; Ладогубець Наталія Віталіївна, кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету лінгвістики та соціальних комунікацій Національного авіаційного університету; Кокарєва Анжеліка Миколаївна, кандидат педагогічних наук, доцент, заступник декана факультету лінгвістики та соціальних комунікацій Національного авіаційного університету; Помиткіна Любов Віталіївна, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедри авіаційної психології факультету лінгвістики та соціальних комунікацій Національного авіаційного університету.
На зустрічі було обговорено стратегію реалізації основних завдань дослідження, особливості їх поетапного виконання, розроблено цілі початкового етапу дослідження та здійснено розподіл функціональних обов’язків кожного з членів проєкту на період першого кварталу.