Дольник І.М.
ДОЛЬНИК Ірина Миколаївна
старший викладач кафедри англійської філології і перекладу
Факультету лінгвістики та соціальних комунікацій
Національного авіаційного університету
Сфера наукових інтересів (ключові слова): мовознавство, перекладознавство, когнітивна лінгвістика.
Загальна кількість наукових і навчально-методичних праць: 10
Профіль Web of Science (ResearcherID):
publons.com/researcher/1797360/iryna-dolnyk/
Профіль Google Scholar:
scholar.google.com/citations?user=t-juPxcAAAAJ&hl=ru
Профіль ORCID:
orcid.org/0000-0002-5537-0338
Профіль ResearchGate:
researchgate.net/profile/Iryna_Dolnyk
Профіль Facebook:
facebook.com/iryna.nosko
Профіль на сайті НТБ НАУ:
lib.nau.edu.ua/naukpraci/teacher.php?id=12091
Профіль у репозитарії НАУ (повний перелік наукових і навчально-методичних праць):
cutt.ly/dry3x2C
cutt.ly/Ary3mps
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
Фахові публікації
- Семантична переорієнтація лексики як основний метод творення англійських неологізмів // Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах: зб. наук праць. – К.: НАУ, 2017. – Вип. 35. – С. 21-26.
- Проблеми перекладу лінгвостилістичних особливостей політичної риторики Дональда Трампа // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Філологія (мовознавство) : збірник наукових праць [гол. ред. І.Я. Завальнюк]. – Вінниця: Планер, 2018. – Вип. 26. – С.160-167.
- До проблеми неперекладності мовних одиниць / Пилипчук М.Л., Дольник І.М. // Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах: зб. наук праць. – К.: НАУ, 2018 – Вип. 37. – С. 40-46.
- Функціонування суспільно-політичних неологізмів в англомовному медіа дискурсі / Дольник І.М., Пилипчук М.Л. // Закарпатські філологічні студії. – Ужгород: Ужгородський національний університет, 2019. – Вип. 7. – С. 74-78.
- Фонетичні аспекти мовленнєвого впливу в сучасному американському політичному дискурсі // Науковий вісник ДДПУ імені І. Франка. Серія: Філологічні науки. Мовознавство. – Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2019. – № 11. – С. 42-45.
Навчально-методичні